neděle 5. března 2017

Měsíční shrnutí #8únor 2017


Po měsíci se zase shledáváme u knih, které jsem za tento nejkratší měsíc v roce přečetla. Kupodivu jsem se činila více než v lednu. Polepšila jsem se a přečetla 4 knihy. 


Na začátku února jsem byla nemocná, což se časem stalo výhodou a přečetla jsem první 2 díly

Aristokratky od Evžena Bočka. Pokud sháníte příběhy, u kterých se 100% zasmějete, směle do prvního dílu - Poslední aristokratka. Přečetli jste již první díl a ne a ne se dokopat k tomu druhému? Přečtěte si můj názor a posuďte, zda vám za to Aristokratka ve varu stojí. 


Můj únor byl poměrně melancholický, takže nálada si vyžádala nějakou tu poezii (konečně). Shodou okolností jsem se dozvěděla o F. Villonovi. Jeho dílo Závěť mě okouzlilo a ostatní Básně také nejsou k zahození.



A úplně na konci měsíce jsem zvládla přečíst knihu, kterou jsem si přinesla domů z knihovny. Ještě poměrně novinka - Nedej se. Rainbow Rowell dokáže evidentně psát o čemkoliv a stejně se vám to bude líbit. Malé ochutnávky jste si mohli přečíst již v knize Fangirl. 



Únor byl sice nejkratší, zato pro mě úspěšný měsíc. Přečetla jsem 4 knihy, což je na mě dokonalý průměr, se kterým jsem spokojená. Co jste přečetli vy?? :)

Nejkrásnější obálka: Nedej se 

Nejlepší kniha : Nedej se

Největší zklamání: - 

Nejpodivnější kniha: Básně 

Počet přečtených stran: 1054 


Žádné komentáře: