neděle 14. května 2017

Měsíční shrnutí #8| březen 2017


Ahoj!

Nevím jak je to možné, ale březen byl učiněná knižní katastrofa. Nikoliv kvalitou, ovšem početně ano. Přečetla jsem pouhé 2 knihy. Nicméně přečtení jedné z nich je pro mě cenné stejně, jako kdybych přečetla za tento měsíc 8 skvělých knih.


Na začátku měsíce jsem dočetla klasiku (sliby začínám plnit!) Veletrh splněných přání (V. Páral).
Nejsem si jistá, zda je to tím, že tato kniha je shodou okolností autorovou prvotinou, nebo zda jsem jen nedokázala ocenit Páralovo kouzlo, ale moc mě nezaujala. Šanci Páralovi ale ještě jednu dám!

A tou úžasnou a nejlepší knihou měsíce se stává Pomsta&rozbřesk (R. Ahdieh). Kouzelné převyprávění Tisíce a jedné noci...
Kniha si mě získala od první strany, neuvěřitelná čtivost se nedá autorce upřít. Zamilovala jsem se asi do retellingů, no. Nic víc se k tomu napsat ve stručnosti nedá.

Jsem jako každý měsíc ostuda, ale nelituji. Pomsta a rozbřesk stála za málo přečtených knih. Doufám, že vás také nějaká kniha okouzlila stejně, jako mě.



Žádné komentáře: